CINGANOTTO, LETIZIA
CINGANOTTO, LETIZIA
DIPARTIMENTO LINGUA, LETTERATURA E ARTI ITALIANE NEL MONDO
A survey of language learning/teaching with an overview of activities in Italy during the COVID-19 pandemic, INDIRE
2022-01-01 Cinganotto, Letizia; Benedetti, Fausto; Langé, Gisella; Lamb, Terry
A “Memory Palace” for English in Immersive Worlds
2017-01-01 Philp, H; Cinganotto, L
Apprendere le STEM con la metodologia TEAL. Quando la tecnologia supporta l’apprendimento per problemi
2020-01-01 Panzavolta, S.; Cinganotto, L.
Apprendimento CLIL e interazione in classe
2018-01-01 Cinganotto, L
Artificial Intelligence for Language Learning
2022-01-01 Cinganotto, Letizia
Aspetti del parlato in classi di lingua straniera: inglese e italiano a confronto
2019-01-01 Cinganotto, L; Diadori, P
Aspetti linguistici e interazionali in una classe CLIL (Content and Language Integrated Learning): Focus su alcuni aspetti interazionali
2017-01-01 Cinganotto, L
Building a Bridge Between CLIL and Learning Technologies: Lessons Learnt from Three Sessions of a Training Experience
2018-01-01 Cinganotto, L
CLIL "In sicurezza"
2017-01-01 Cinganotto, L
CLIL & Innovazione: strumenti, strategie e tecniche didattiche
2021-01-01 Cinganotto, L.
CLIL and CALL for a teacher’s expertise: an international training experience
2016-01-01 Cinganotto, L; Cuccurullo, D
CLIL e innovazione
2018-01-01 Cinganotto, L
CLIL in Italy: A general overview
2016-01-01 Cinganotto, L
Comparing Two Teacher Training Courses for 3D Game-Based Learning: Feedback From Trainee Teachers
2021-01-01 Thomas, M.; Cinganotto, L.
Competenze linguistiche, digitali e CLIL in una iniziativa di formazione internazionale online per docenti
2016-01-01 Cinganotto, L
Content and Language Integrated Learning with Technologies: a global online training experience
2016-01-01 Cinganotto, L
Debate as a Teaching Strategy for Language Learning
2019-01-01 Cinganotto, L
Debate for Critical Thinking and Communication
2022-01-01 Cinganotto, L
Definizione - Per prepararsi al Debate - Le fasi del Debate - Che cosa significa adottare il Debate - Perché adottare il Debate
2016-01-01 Cinganotto, L; Greco, S; Iommi, T; Mosa, E; Panzavolta, S
Developing CLIL Competences through an Online Postgraduate Course: IUL University Teaching Model
2021-01-01 Cinganotto, L.; Benedetti, F.