Sfoglia per Autore
La lettura e la verifica della comprensione nella prospettiva del Language Testing, con un riferimento alle prove INVALSI nella scuola secondaria di primo grado.
2017-01-01 Grego Bolli, G
The evaluation of Chinese students of Italian L2 in China and in Italy. Practices at the University for Foreigners of Perugia and Siena.
2017-01-01 Grego Bolli, G; Machetti, S; Rini, D; Bandini, A
Predicting readability of texts for Italian L2 students: a preliminary study
2017-01-01 Grego, Giuliana; Spina, Stefania; Rini, Danilo
Soft skills with learning technologies: the project at the University for Foreigners of Perugia
2019-01-01 Santucci, V.; Sbardella, T.; Biscarini, C.; Spina, S.; Grego, G.
Raising Lifelong Learning Skills Using Learning Technology at University for Foreigners of Perugia
2019-01-01 Sbardella, Talia; Santucci, Valentino; Biscarini, Chiara; Spina, Stefania; Grego, Giuliana
Input, frequenza e modelli usage-based: il Data-driven learning come interfaccia tra teorie acquisizionali e pratica didattica
2020-01-01 Spina, Stefania; Forti, Luciana; Grego, Giuliana
MALT-IT2: A New Resource to Measure Text Difficulty in light of CEFR levels for Italian L2 learning
2020-01-01 Forti, Luciana; Grego, Giuliana; Santarelli, Filippo; Santucci, Valentino; Spina, Stefania
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile