SCOZZESE, Giancarlo

SCOZZESE, Giancarlo  

DIPARTIMENTO SCIENZE UMANE E SOCIALI INTERNAZIONALI  

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Titolo Data di pubblicazione Autore(i) File
A potentially successful market for the IKEA group: Argentina 1-gen-2013 Scozzese, G
Aprire un centro di noleggio con la formula del franchising 1-gen-2004 Scozzese, G
Brand Entertainement: a comparative study between England and Italy 1-gen-2020 Caratù, Myriam; Scozzese, Giancarlo
Can social neuromarketing be useful to public policy? 1-gen-2020 Caratu', M.; Sorrentino, A; Scozzese, G
COMPLEXITY, ENTROPY AND MARKETING 1-gen-2014 Basile, G; Scozzese, G; Kauffmann, H R; Chionne, Roberto
country of origin effect of european companies in the young argentinians context 1-gen-2014 Scozzese, G; Bruni, R
Craft beer revolution and the post-modern consumer: Birrificio La Gramigna's marketing mix and study 1-gen-2023 Scozzese, Giancarlo; Bartolini, Costanza
Dinamica evolutiva dell'impresa in crisi: opportunità e limiti 1-gen-2005 Scozzese, G
E-Commerce And Showrooming: How Retail is Changing 1-gen-2021 Granata, Giuseppe; Scozzese, Giancarlo
Evoluzione del rapporto tra responsabilità sociale delle imprese e accountability 1-gen-2010 Scozzese, G
FIAT auto: il rilancio aziendale 1-gen-2009 Scozzese, G
franchising:metodologia imprenditoriale per lo sviluppo del noleggio 1-gen-2005 Scozzese, G
from management of complexity for better performances towards management of complexity for survival: relations and strategies of firms 1-gen-2013 Scozzese, G; Bruni, R
From management of complexity to have better performances towards management of complexity to survive: Firms Relations and Strategies 1-gen-2013 Scozzese, G; Bruni, R
From the supply chain management to the demand chain management in fast fashion: Zara's winning model 1-gen-2013 Scozzese, G
Il benchmarking 1-gen-2005 Scozzese, G
Il franchising immobiliare in Italia 1-gen-2002 Scozzese, G
Il Geomarketing 1-gen-2004 Scozzese, G
Il mercato automobilistico europeo: lo scenario alla luce della nuova normativa imposta dal regolamento (CE) n.1400/2002 del 31 Luglio 2002 1-gen-2004 Scozzese, G
imprenditori affiliati 1-gen-2004 Scozzese, G