Sfoglia per Rivista
Mostrati risultati da 1 a 11 di 11
All of us, players. Pathways in the diffusion of digital gaming: relocations, pervasiveness, gamification
2012-01-01 S., Baschiera; M. B., Carbone; G., Caruso; R., Fassone; G., Ferri; A., Gallimore; I., Girina; Giordano, F; V., Paggiarin; Justin, Pickard; P., Ruffino; M., Salvador
The Archives – Post Cinema and Video Game Between Memory and the Image of the Present
2016-01-01 Nencioni, G.
Come diventare una Rockstar. Gli Houser e l’evoluzione del franchise Grand Theft Auto
2013-01-01 Giordano, F
Digital aesthetic forms between cinema and television: the need for new research directions
2013-01-01 Catolfi, A; Menduni, Enrico
Fabio Viola. Gamification
2012-01-01 Giordano, F
Identità, immersività, patologia e tecnologia positiva: oltre i luoghi comuni sui videogiochi
2015-01-01 Giordano, F
La forza in comune dei videogiochi
2012-01-01 Giordano, F
Neoludica: (libro) arte e (libro) gioco
2013-01-01 Giordano, F
Re-framing video games in the light of cinema
2015-01-01 Giordano, Federico Umberto; Girina, Ivan; Fassone, Riccardo
Re-framing video games in the light of cinema
2015-01-01 Fassone, R; Giordano, F; Girina, I
Technology evolution and perspective innovation. 3D and spatial depth today and yesterday
2013-01-01 Baschiera, S; Carbone, M; Caruso, G; Fassone, R; Ferri, G; Gallimore, A; Girina, I; Giordano, F; Paggiarin, V; Pickard, J; Ruffino, P; Salvador, M
Mostrati risultati da 1 a 11 di 11
Legenda icone
- file ad accesso aperto
- file disponibili sulla rete interna
- file disponibili agli utenti autorizzati
- file disponibili solo agli amministratori
- file sotto embargo
- nessun file disponibile